Presentació Llibret Falla Barri d’Onda 2018

El pròxim divendres 23 de febrer a les 20.00 h. en els Salons del Cercle fruiter de Borriana, la Falla Barri d´Onda presentarà el seu llibret de falla de 2018 “Conte contat”.

El Barri d´Onda un any mes aposta per la vessant cultural, dota´n al seu llibret d´una cohesió entre els textos, il·lustracions i maquetació complint l´objectiu de millorar i donar a conéixer la nostra cultura mitjançant el llibret de falla. Aquest any el col·lectiu a apostat per la literatura fantàstica, tant en literatura infantil com juvenil.

Aquest projecte anomenat, #ungoigdellibretdefalla inclou un cd amb una col·lecció de contes dels quals figuren en el llibret. Tot el projecte a comptat amb la col·laboració i ha estat secundat per persones de gran reconeixement dins de les lletres falleres de la localitat i d´altres de localitats veïnes.

La presentació del llibret és pública i gratuïta; la Falla Barri d´Onda te el plaer d´invitar a tothom a aquest esdeveniment.