Més de 900 fallers gaudeixen de la festa de Sant Joan

La platja de l’Arenal va ser, un any més, el lloc escollit per la Federació de les falles de Burriana per celebrar el ja tradicional pa-i-porta de Sant Joan. Un encontre lúdic que marca el tret d’eixida a les festes d’estiu de cadascú dels col·lectius fallers de la ciutat.

Enguany, i degut a la forta onada de calor que estem patint estos dies, no va ser possible comptar amb la foguera ja que l’alerta taronja activada per les autoritats contenia l’advertència expressa de no encendre foc. Malgrat aquest xicotet inconvenient la festa es va desenvolupar amb la resta d’actes previstos. El més menuts varen poder gaudir d’un parc infantil i els més majors de la festa amb la disc-mòbil. Les reines falleres de Borriana, Elena Collado i Sílvia Martínez no varen voler perdre’s un esdeveniment que està ja plenament consolidant dins de les activitats que periòdicament organitza la federació.

El president de la Federació de Falles, Salva Doménech, es va mostrar content per l’èxit de convocatòria a pesar de coincidir enguany la festa amb diversos festivals de fi de curs a les escoles de la ciutat.

Imatge:Laplanaaldia.com