Membres de la Junta Directiva

Junta Directiva de la FFB derivada de l’Assemblea del 17 de Maig de 2017

President Salvador Domènech Montoliu
Vicepresident i Director de l’Àrea Econòmica i Relacions Comercials Jorge Tejedo Orts
Secretari General Amadeo Antonino Fuentes
Vicesecretaria Berta Hernández Pérez
Comptador Pedro Almendros Pintor
Tresorera Karina Porter Ferrer
Director de l’Àrea d’Organització i Gestió de la Festa Salvador Crespo Franch
Director de l’Àrea de Cultura, Protocol i Promoció de la Festa Rubèn Gómez Nieto
Director de l’Àrea Jurídica i Administrativa Josep Nos Garcia
Director de l’Àrea de Comunicació i Relacions Externes Vicent Blasco Miró
Vocal Rosa Maria Martínez i Sánchez
Vocal Joaquín Tornador Melchor
Vocal Paula Morte Vallez
Vocal Maria Cubedo Bort
Vocal Jose Adrián Coronado Ayala
Vocal Benjamin Monfort Felis
Vocal Lidia Branchadell Delgado
Vocal Vicente Tejedo Tormo
Vocal Jesús Peris Llopis
Vocal Emilio Beltrán Peris

• Volem fer arribar tot el nostre afecte i suport ahellip
    8 horas ago by ffallesburriana Volem fer arribar tot el nostre afecte i suport a les víctimes i a les seues famílies després de l'atemptat terrorista de  #Barcelona . La nostra major condemna i repulsa davant d'este atac. Ara més que mai, hem de ser ferms i estar units contra el terrorisme.
  • Poc a poc anem avanant els treballs per fer realitathellip
    1 mes ago by ffallesburriana Poc a poc, anem avançant els treballs per fer realitat el museu faller de Borriana. Hui hem pogut vore sobre plànols, la distribució dels diferents apartats amb que comptarà la sala i ben aviat començaran les obres d’acondicionament.
  • Hui la Federaci de les Falles de Burriana hem fethellip
    1 mes ago by ffallesburriana Hui la Federació de les Falles de Burriana hem fet costat als artistes del Gremi Provincial d'Artistes i Artesans Fallers que ha celebrat la seua festa anual on s'ha fet entrega dels guardons als artistes que han aconseguit enguany un primer premi. El gremi ha fet també homenatge a dos artistes, Tomás Ramos i Vicent Tornador, recentment desapareguts i als que se'ls ha atorgat el distintiu d'or a títol pòstum. El gran artista José Pascual Ibáñez "Pepet" també ha rebut l'homenatge dels seus companys i el reconeixement a tota una trajectòria de prop de 50 anys dedicada al món de…
  • Alacant acull en la festa de les fogueres a mshellip
    2 meses ago by ffallesburriana "Alacant acull en la festa de les fogueres a més de dos-cents fallers de Borriana" Més info ➡️ www.federaciofallesburriana.com
  • La Federaci seguix amb el seu objectiu de potenciar lahellip
    3 meses ago by ffallesburriana La Federació seguix amb el seu objectiu de potenciar la festa en les xarxes socials i d’acostar-la a tot el món per això, gràcies als amics de Burriana Tv, l’  #Elecci óBorriana serà retransmesa EN DIRECTE des del nostre Facebook. Ara ja no tens excusa per a perdre’t l’elecció de les Reines Falleres de  #Borriana , a les 18:45h t’esperem!
  • Des de la Federaci de Falles seguim recolzant totes leshellip
    3 meses ago by ffallesburriana Des de la Federació de Falles seguim recolzant totes les vessants del món de la festa, per eixe motiu hem organitzat per al proper dissabte 3 de Juny la Iª Mostra de LLibrets de Falla i Fira del Col·leccionisme faller. Una magnífica oportunitat per vore els treballs literaris de les falles, compartir idees sobre llibrets i, en definitiva, gaudir de la cultura fallera. No vos ho podeu perdre!
  • Els carrers de Borriana desperten plens de colorit Les CreusDeMaig17hellip
    3 meses ago by ffallesburriana Els carrers de  #Borriana  desperten plens de colorit. Les  #CreusDeMaig17  ja estan al carrer!
  • Borriana viur hui la plant de les CreusDeMaig17 una festahellip
    3 meses ago by ffallesburriana Borriana viurà hui la plantà de les  #CreusDeMaig17 , una festa d’interés turístic provincial. Vos esperem!
  • Totalment dacord amb aquesta imatge El prxim que diga quehellip
    5 meses ago by ffallesburriana Totalment d'acord amb aquesta imatge El pròxim que diga que a  #FallesBorriana17  plou... Falleres, fallers, recordeu, ploga, trone o neve... a  #FallesBorriana17  no hi ha qui ens frene!
  • Amb el Preg i la Crida donem per iniciades oficialmenthellip
    6 meses ago by ffallesburriana Amb el Pregó i la Crida donem per iniciades oficialment les  #FallesBorriana17 . Arriben els dies grans de les festes i és moment de gaudir-los en harmonia i germanor. Les Reines Falleres, Elena Collado i Silvia Martínez, el pregoner, Diego Palomo i l'alcaldessa de la ciutat, Maria Josep Safont, ens han convidat hui a participar i gojar de les falles. Ens han alenat a deixar un poc de costat nostre quefer quotidià per submergir-nos en l'ambient festiu de la falla. És temps, de música, coets, gastronomia, indumentària, monument, crítica... en definitiva de passió per les falles! Benvingudes Falles 2017!!!
  • Falten 7 dies per al Preg i tenim un reptehellip
    6 meses ago by ffallesburriana Falten 7 dies per al Pregò i tenim un repte per aconseguir!!! Enguany el nostre hastag oficial per a la setmana gran serà  #FallesBorriana17 , però ens agradaria que vosaltres l'utilitzàreu també en les vostres publicacions així aconseguirem unificar a totes les comissions i a tots els comissionats i comissionades davall el mateix hastag! No sols compartim passió per les falles, ara també compartim hastag faller!  #FallesBorriana17
  • Falleres Fallers necessitem la vostra ajuda! Dem a les 2000hhellip
    6 meses ago by ffallesburriana Falleres, Fallers... necessitem la vostra ajuda! Demà a les 20:00h publicarem un repte que hem d'aconseguir junts. Estàs preparat per a ajudar? Comptem amb tu!
  • Deixem per ac les categories dels monuments fallers 2017 Quedenhellip
    6 meses ago by ffallesburriana Deixem per ací les categories dels monuments fallers 2017... Queden 9 dies per al pregò!!!!  #FallesBorriana17
  • Deixem per ac les categories dels monuments fallers 2017 Quedenhellip