Les falles no faran boicot a cap acte de la Junta Local Fallera

Davant les informacions aparegudes hui en un mitjà de comunicació respecte a un suposat boicot de les falles de la ciutat als actes del 50 aniversari de l’agermanament de la Junta Local Fallera i la comissió valenciana de la falla Císcar-Burriana, la Federació de les Falles de Burriana vol manifestar que en cap moment s’ha instat a ningun col·lectiu a no acudir als actes programats.

En la Junta Directiva celebrada el passat dimarts no es tenia constància oficial dels actes a celebrar i per eixe motiu es va comunicar a tots els associats que en el cas de rebre convocatòria, cada associació procedira lliurement a prendre la decisió que considerés més oportuna en funció del seu propi calendari d’actes.

La Federació de les Falles de Burriana considera que un acte d’eixes característiques deuria d’haver-se tractat en un plenari de la Junta Local Fallera que és l’òrgan que aglutina a totes les falles de la ciutat i que d’eixa manera hagueren estat degudament informades.