Puja la teua noticia

En compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals (Llei 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal) , li informem que les seues dades personals formen part de fitxers responsabilitat de la FEDERACIÓ DE LES FALLES DE BURRIANA, la direcció de les quals és la Llar Fallera Plaza La Estacioneta S/n 12530 Borriana, sent tractats per esta davall la seua responsabilitat, amb la finalitat de gestionar la seua inscripció al servici sol·licitat i realitzar les gestions administratives necessàries per a la seua realització.

Igualment li informem que les seues dades personals poden ser utilitzats amb la finalitat de mantindre-li informat dels esdeveniments, productes i servicis propis que pogueren ser del seu interés.

Podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició dirigint-se a web@federaciofallesburriana.com

• La Federaci seguix amb el seu objectiu de potenciar lahellip
    3 semanas ago by ffallesburriana La Federació seguix amb el seu objectiu de potenciar la festa en les xarxes socials i d’acostar-la a tot el món per això, gràcies als amics de Burriana Tv, l’  #Elecci óBorriana serà retransmesa EN DIRECTE des del nostre Facebook. Ara ja no tens excusa per a perdre’t l’elecció de les Reines Falleres de  #Borriana , a les 18:45h t’esperem!
  • Des de la Federaci de Falles seguim recolzant totes leshellip
    1 mes ago by ffallesburriana Des de la Federació de Falles seguim recolzant totes les vessants del món de la festa, per eixe motiu hem organitzat per al proper dissabte 3 de Juny la Iª Mostra de LLibrets de Falla i Fira del Col·leccionisme faller. Una magnífica oportunitat per vore els treballs literaris de les falles, compartir idees sobre llibrets i, en definitiva, gaudir de la cultura fallera. No vos ho podeu perdre!
  • Els carrers de Borriana desperten plens de colorit Les CreusDeMaig17hellip
    2 meses ago by ffallesburriana Els carrers de  #Borriana  desperten plens de colorit. Les  #CreusDeMaig17  ja estan al carrer!
  • Borriana viur hui la plant de les CreusDeMaig17 una festahellip
    2 meses ago by ffallesburriana Borriana viurà hui la plantà de les  #CreusDeMaig17 , una festa d’interés turístic provincial. Vos esperem!
  • Totalment dacord amb aquesta imatge El prxim que diga quehellip
    3 meses ago by ffallesburriana Totalment d'acord amb aquesta imatge El pròxim que diga que a  #FallesBorriana17  plou... Falleres, fallers, recordeu, ploga, trone o neve... a  #FallesBorriana17  no hi ha qui ens frene!
  • Amb el Preg i la Crida donem per iniciades oficialmenthellip
    4 meses ago by ffallesburriana Amb el Pregó i la Crida donem per iniciades oficialment les  #FallesBorriana17 . Arriben els dies grans de les festes i és moment de gaudir-los en harmonia i germanor. Les Reines Falleres, Elena Collado i Silvia Martínez, el pregoner, Diego Palomo i l'alcaldessa de la ciutat, Maria Josep Safont, ens han convidat hui a participar i gojar de les falles. Ens han alenat a deixar un poc de costat nostre quefer quotidià per submergir-nos en l'ambient festiu de la falla. És temps, de música, coets, gastronomia, indumentària, monument, crítica... en definitiva de passió per les falles! Benvingudes Falles 2017!!!
  • Falten 7 dies per al Preg i tenim un reptehellip
    4 meses ago by ffallesburriana Falten 7 dies per al Pregò i tenim un repte per aconseguir!!! Enguany el nostre hastag oficial per a la setmana gran serà  #FallesBorriana17 , però ens agradaria que vosaltres l'utilitzàreu també en les vostres publicacions així aconseguirem unificar a totes les comissions i a tots els comissionats i comissionades davall el mateix hastag! No sols compartim passió per les falles, ara també compartim hastag faller!  #FallesBorriana17
  • Falleres Fallers necessitem la vostra ajuda! Dem a les 2000hhellip
    4 meses ago by ffallesburriana Falleres, Fallers... necessitem la vostra ajuda! Demà a les 20:00h publicarem un repte que hem d'aconseguir junts. Estàs preparat per a ajudar? Comptem amb tu!
  • Deixem per ac les categories dels monuments fallers 2017 Quedenhellip
    4 meses ago by ffallesburriana Deixem per ací les categories dels monuments fallers 2017... Queden 9 dies per al pregò!!!!  #FallesBorriana17
  • Deixem per ac les categories dels monuments fallers 2017 Quedenhellip