Puja la teua noticia

En compliment de la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals (Llei 15/1999 de 13 de desembre de Protecció de Dades de Caràcter Personal) , li informem que les seues dades personals formen part de fitxers responsabilitat de la FEDERACIÓ DE LES FALLES DE BURRIANA, la direcció de les quals és Avgda. Jaime Chicharro, 4 local B | 12.530 Burriana CS, sent tractats per esta davall la seua responsabilitat, amb la finalitat de gestionar la seua inscripció al servici sol·licitat i realitzar les gestions administratives necessàries per a la seua realització.

Igualment li informem que les seues dades personals poden ser utilitzats amb la finalitat de mantindre-li informat dels esdeveniments, productes i servicis propis que pogueren ser del seu interés.

Podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació o oposició dirigint-se a secretaria@federaciofallesburriana.com