La inauguració del Museu Faller congrega a centenars de persones en un dia històric per a les falles de Borriana

Coincidint amb el dia gran de les festes de la Misericòrdia, el Museu Faller de Borriana va obrir les seues portes fent realitat un anhel llargament acaronat pel col·lectiu faller de la ciutat.

Després de quasi dos anys de gestions i treballs, l’espai dedicat a posar en valor la història i el significat de les Falles de Borriana ja és una realitat. Autoritats locals i autonòmiques, junt a les Reines Falleres de Borriana, la Fallera Major de València i la Bellesa del Foc d’Alacant varen acompanyar a la Federació de les Falles de Burriana, el Grup d’Estudis Històrics Fallers i el Gremi Provincial d’Artistes i Artesans Fallers de Borriana, impulsors de la iniciativa, en el solemne acte inaugural.

Les dinou comissions falleres de Borriana, les reines falleres de la història de les Falles de la ciutat i els presidents i membres dels 75 anys de la Junta Local Fallera, així com diversos col·lectius socials i econòmics de Borriana no varen voler tampoc perdre’s este esdeveniment tant significat que forma part ja de la història festiva i cultural del nostre poble. Enhorabona a tots els que ho han fet possible i ara a gaudir del Museu Faller de Borriana.