La III Festa de les Paelles ha reunit a més de 800 persones

La III Festa de les Paelles de la Federació de les Falles de Burriana ha reunit hui més de 800 persones a la Llar Fallera per gaudir de la nostra gastronomia més popular.

Tot i la pluja, que ha fet acte de presència passat migdia, els fallers i falleres no han perdut l’ocasió de gaudir d’este dia de germanor i festa al voltant del nostre plat més típic. Les comissions falleres han cuinat més d’una vintena de paelles que han segut valorades pel jurat. La paella presentada per la falla Barri La Bosca ha obtingut el primer premi, seguida de la paella de la Falla Barri d’Onda i la de la Falla Barri La Mota. El més menuts han pogut gaudir de la festa infantil preparada per a ells i els més majors, després del dinar, han continuat la festa amb la disc-mòbil.

Cal fer menció també de la vessant solidària d’esta festa que enguany ha volgut fer visibles les enfermetats reumàtiques que pateixen xiquets i joves, per eixe motiu s’ha col·laborat amb l’ONG Aspanijer.