La Federació de les Falles de Burriana recolza als artesans del Gremi provincial que plantaran a la màxima categoria de les falles de València.

El president de la Federació, Salvador Doménech i el vicepresident, Jorge Tejedo, han assistit este matí a l’acte de presentació dels projectes de les falles que competiran en la secció especial de la capital del Túria al proper març, que ha tingut lloc a l’esplanada del Centre comercial de Nuevo Centro.

Els directius de la Federació juntament amb el nou president del Gremi d’artistes fallers de Borriana, Vicente Chaveli Llinares, han volgut donar el seu suport a Vicente Martínez i al taller de Sergio Musoles, ambdós membres del gremi i que plantaran les falles de Cuba-Literat Azorín i Regne de València – Duc de Calàbria, respectivament.

L’acte era també el primer acte oficial de les noves Falleres Majors de València, Marina Civera Moreno i Sara Larrazábal Bernal. Doménech i Tejedo han volgut donar-los personalment l’enhorabona de part de totes les falles de la Ciutat i fer-los entrega de la insígnia de la Federació.