La Federació de les Falles de Burriana agraeix la tasca en pro de la festa de Manuel Jiménez

El passat dimecres 24 d’Abril, va deixar el seu lloc al capdavant de la Federació de Fogueres de Sant Joan d’Alacant, Manuel Jiménez i des de la Federació de les Falles de Burriana volem agrair públicament tot el treball portat a terme al llarg d’estos últims set anys en els que ha encapçalat l’entitat.

A la Federació de les Falles de Burriana volem destacar la proximitat que sempre hem trobat en ell, l’acolliment magnífic que sempre hem rebut els fallers i falleres de Borriana en Alacant i que s’ha traduït en els últims temps en una major presència de les falles de Borriana en la festa de les Fogueres de Sant Joan, mitjançant l’increment d’agermanaments entre col·lectius festers d’ambdós ciutats. Volem donar-li les gràcies també per la seua implicació en la nostra festa i la seua presència constant als actes fallers de Borriana on les Fogueres i les seues representants tenen sempre un lloc destacat fruit de la germanor que ens uneix.

Moltes gràcies Manolo i molta sort en la tasca que ara comences!