La Federació de Falles seguirà apostant pel tradicional paperet en les carrosses de la Batalla de Flors

Un any més, la Batalla de Flors ha posat el magnífic punt i final a les festes en honor a la Mare de Déu de la Misericòrdia i les comissions falleres de la ciutat han tornat a ser les protagonistes d’este acte amb la desfilada de les carrosses elaborades amb la tècnica denominada del «paperet» (milers de papers de seda, minuciosament apegats a les estructures que conformen la carrossa).

Des de la Federació de les Falles de Burriana volem agraïr a les comissions falleres de la localitat l’esforç i la dedicació que any rere any han vingut demostrant per poder treure al carrer eixes espectaculars carrosses que son les que han convertit este acte en tota una referència i tradició que traspassa els límits del nostre poble i fa que l’últim diumenge de festes la ciutat s’òmpliga de gent per presenciar l’espectacle de la Batalla de Flors.

Com no podia ser d’un altra forma, des de la Federació de Falles animem a les comissions a seguir treballant en esta direcció i a continuar amb la elaboració artesanal de les carrosses de paperet, al mateix temps, des d’este col·lectiu fester considerem que les màximes representants de la festa, com a figures destacades i principals de la mateixa, deurien lluir sobre unes carrosses confeccionades també amb la mateixa tècnica, per tal de contribuir a l’enaltiment de l’acte i mantenint així la mateixa línia que les comissions falleres.

Des de la Federació de les Falles de Burriana, com ja hem manifestat reiteradament, estem a la total disposició de l’ajuntament i de la Junta Local Fallera per treballar conjuntament per fer més grans les festes falleres de Burriana.