La Federació de Falles al costat dels artistes en el dia de la seua festa gremial

Hui la Federació de les Falles de Burriana hem fet costat als artistes del Gremi Provincial d’Artistes i Artesans Fallers que ha celebrat la seua festa anual on s’ha fet entrega dels guardons als artistes que han aconseguit enguany un primer premi.

El gremi ha fet també homenatge a dos artistes, Tomás Ramos i Vicent Tornador, recentment desapareguts i als que se’ls ha atorgat el distintiu d’or a títol pòstum. El gran artista José Pascual Ibáñez “Pepet” també ha rebut l’homenatge dels seus companys i el reconeixement a tota una trajectòria de prop de 50 anys dedicada al món de les falles.

Des de la Federació de Falles també volem felicitar a tots els artistes fallers i ens sumem als merescuts homenatges tributats.