La Federació assisteix a l’acte del 50 Aniversari de l’agermanament de la Junta Local Fallera i la falla Císcar-Burriana

El President de la Federació de les Falles de Burriana, Salvador Doménech junt al Secretari General, Amadeo Antonino han assistit este matí, en representació de les falles de la ciutat, a l’acte institucional commemoratiu del 50 Aniversari de l’agermanament de la Junta Local Fallera i la comissió de la falla Císcar-Burriana de València.

L’acte que ha estat conduit pel Vicepresident de la Federació, Jorge Tejedo, ha fet un repàs a la història d’aquest agermanament.

La jornada festiva ha culminat amb la plantà d’una falla a l’exterior de la LLar Fallera obra de l’artista borrianenc, Rafa Ibáñez i amb un dinar de germanor, previ a la cremà del monument.