L’ Assemblea de la Federació de les Falles de Burriana aprova la candidatura a la presidència de Salvador Doménech.

El saló de sessions de l’ajuntament de Borriana ha acollit esta nit l’assemblea extraordinària de la Federació de les Falles de Burriana on s’ha debatut diverses esmenes al estatut i al reglament de l’entitat. En l’últim punt de l’ordre del dia s’ha procedit a la votació de la única candidatura presentada per a la renovació de la Junta Directiva. L’equip encapçalat per Salvador Doménech ha rebut el suport majoritari dels 53 assemblearis presents amb 49 vots favorables. El recent renovat president ha agraït el suport mostrat i ha encoratjat als fallers i falleres ha seguir treballant per la festa de les Falles.