Hui més que mai, tots som Barcelona

Volem fer arribar tot el nostre afecte i suport a les víctimes i a les seues famílies després de l’atemptat terrorista de #Barcelona.

La nostra major condemna i repulsa davant d’este atac. Ara més que mai, hem de ser ferms i estar units contra el terrorisme.”

• El mn faller de Valncia ja t Falleres Majors! Marahellip
    2 semanas ago by ffallesburriana El món faller de València ja té Falleres Majors! María del Rocío Gil Uncio serà la FMV i Daniela Gómez de los Ángeles la FMIV. Enhorabona!
  • Un any ms presentem la festa de les paelles! Totahellip
    3 semanas ago by ffallesburriana Un any més presentem la festa de les paelles! Tota la info a ➡️ http://bit.ly/2fQmVQh  #PaellesFFB
  • En marxa la II Mostra de Teatre en Valenci Ahirhellip
    3 semanas ago by ffallesburriana En marxa la II Mostra de Teatre en Valencià. Ahir va tindre lloc a València la primera reunió de totes les ciutats falleres que participen en la mostra de teatre en valencià que organitza la Junta Central Fallera. El delegat de Cultura de la Federació, Rubén Gómez, va assistir, un any més, en representació de les falles de Borriana. La II Mostra de Teatre en Valencià tindrà lloc a finals d'Abril del 2018 en la ciutat de Gandia coincidint amb el seu nomenament com a capital de la cultura i les representacions seran al teatre del museu faller.  #falles2018   #teatrefaller …
  • Hui som notcia a El Peridico Mediterrneo!!! Cada volta mshellip
    4 semanas ago by ffallesburriana Hui som notícia a El Periódico Mediterráneo!!! Cada volta més prop d’aconseguir el  #MuseuFallerBorriana  (+Info: Facebook o Twitter)
  • Molta gent ens pregunta on pot veure la batalla dehellip
    1 mes ago by ffallesburriana Molta gent ens pregunta on pot veure la batalla de flors si no pot eixir al carrer, la podran veure en el facebook d'Elperiodic.com, en el facebook de la Federació de les Falles de Burriana (Imatge de Burriana Tv) o si preferixen veure-la en la televisió, ho podran fer a través de Burriana Tv.
  • La ffallesburriana retransmetr en directe per facebook la BatallaDeFlors17 grcieshellip
    1 mes ago by ffallesburriana La  @ffallesburriana  retransmetrà en directe per facebook la  #BatallaDeFlors17  gràcies a la col·laboració de Burriana TV . Ara ja no tens excusa per a perdre't un dels actes més divertits de les festes de la Misericòrdia
  • Borriana celebra diumenge la 58 edici de la seua Batallahellip
    2 meses ago by ffallesburriana Borriana celebra diumenge la 58 edició de la seua Batalla de Flors Les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Misericòrdia culminaran el proper diumenge amb la celebració de la tradicional Batalla de flors on participen la totalitat de les comissions falleres de la ciutat. Este acte, que es va celebrar per primera vegada l’any 1960 arriba ja a la seua 58 edició i una vegada més farà gaudir als milers de persones que es congreguen, any rere any, al llarg de tot el recorregut de les carrosses. En esta edició del 2017, 11 seran les…
  • Volem fer arribar tot el nostre afecte i suport ahellip
    2 meses ago by ffallesburriana Volem fer arribar tot el nostre afecte i suport a les víctimes i a les seues famílies després de l'atemptat terrorista de  #Barcelona . La nostra major condemna i repulsa davant d'este atac. Ara més que mai, hem de ser ferms i estar units contra el terrorisme.
  • Poc a poc anem avanant els treballs per fer realitathellip
    3 meses ago by ffallesburriana Poc a poc, anem avançant els treballs per fer realitat el museu faller de Borriana. Hui hem pogut vore sobre plànols, la distribució dels diferents apartats amb que comptarà la sala i ben aviat començaran les obres d’acondicionament.
  • Hui la Federaci de les Falles de Burriana hem fethellip
    4 meses ago by ffallesburriana Hui la Federació de les Falles de Burriana hem fet costat als artistes del Gremi Provincial d'Artistes i Artesans Fallers que ha celebrat la seua festa anual on s'ha fet entrega dels guardons als artistes que han aconseguit enguany un primer premi. El gremi ha fet també homenatge a dos artistes, Tomás Ramos i Vicent Tornador, recentment desapareguts i als que se'ls ha atorgat el distintiu d'or a títol pòstum. El gran artista José Pascual Ibáñez "Pepet" també ha rebut l'homenatge dels seus companys i el reconeixement a tota una trajectòria de prop de 50 anys dedicada al món de…
  • Alacant acull en la festa de les fogueres a mshellip
    4 meses ago by ffallesburriana "Alacant acull en la festa de les fogueres a més de dos-cents fallers de Borriana" Més info ➡️ www.federaciofallesburriana.com
  • La Federaci seguix amb el seu objectiu de potenciar lahellip
    5 meses ago by ffallesburriana La Federació seguix amb el seu objectiu de potenciar la festa en les xarxes socials i d’acostar-la a tot el món per això, gràcies als amics de Burriana Tv, l’  #Elecci óBorriana serà retransmesa EN DIRECTE des del nostre Facebook. Ara ja no tens excusa per a perdre’t l’elecció de les Reines Falleres de  #Borriana , a les 18:45h t’esperem!
  • Des de la Federaci de Falles seguim recolzant totes leshellip
    5 meses ago by ffallesburriana Des de la Federació de Falles seguim recolzant totes les vessants del món de la festa, per eixe motiu hem organitzat per al proper dissabte 3 de Juny la Iª Mostra de LLibrets de Falla i Fira del Col·leccionisme faller. Una magnífica oportunitat per vore els treballs literaris de les falles, compartir idees sobre llibrets i, en definitiva, gaudir de la cultura fallera. No vos ho podeu perdre!
  • Els carrers de Borriana desperten plens de colorit Les CreusDeMaig17hellip
    6 meses ago by ffallesburriana Els carrers de  #Borriana  desperten plens de colorit. Les  #CreusDeMaig17  ja estan al carrer!
  • Borriana viur hui la plant de les CreusDeMaig17 una festahellip
    6 meses ago by ffallesburriana Borriana viurà hui la plantà de les  #CreusDeMaig17 , una festa d’interés turístic provincial. Vos esperem!