El Museu Faller de Borriana s’incorpora a la Xarxa Valenciana de Museus Fallers

La seu de la Junta Central Fallera de València va acollir en la vesprada d’ahir la taula rodona « Els museus fallers com a contenidors culturals de les tradicions falleres» on varen participar representants dels museus fallers de València, Gandia, Alzira, Cullera, Xàtiva i del Museu de l’Artista Faller. Per part del Museu Faller de Borriana va assistir una delegació encapçalada pel President de la Federació de les Falles de Burriana, Salvador Doménech. El periodista Gustavo Clemente va ser l’encarregat de conduir la taula on es va debatre sobre les diferents formes de gestionar els museus fallers i el seu funcionament. Esta era la primera vegada que la delegació del Museu Faller de Borriana participava en un acte conjunt amb la resta de museus fallers del territori valencià, a més a més, l’acte va servir per certificar la incorporació del museu de Borriana a la Xarxa Valenciana de Museus Fallers.

El Museu Faller de Borriana s’incorpora a la Xarxa Valenciana de Museus Fallers
El president de la Federació de les Falles de Burriana, entitat impulsora del Museu Faller de Borriana, junt al Grup d’Estudis Històrics Fallers i el Gremi Provincial d’Artistes i Artesans Fallers de Borriana, mostrava la seua satisfacció al finalitzar la taula rodona « la incorporació a la xarxa valenciana, és un pas més en la posada en valor del Museu Faller de Borriana i inicia a la vegada un nou període de col·laboració amb la resta de museus amb l’objectiu d’impulsar millores i incentivar les visites» va manifestar, Salvador Doménech.