Borriana celebra diumenge la 58 edició de la seua Batalla de Flors

Les festes patronals en honor a la Mare de Déu de la Misericòrdia culminaran el proper diumenge amb la celebració de la tradicional Batalla de flors on participen la totalitat de les comissions falleres de la ciutat. Este acte, que es va celebrar per primera vegada l’any 1960 arriba ja a la seua 58 edició i una vegada més farà gaudir als milers de persones que es congreguen, any rere any, al llarg de tot el recorregut de les carrosses.

En esta edició del 2017, 11 seran les comissions falleres que optaran a algun dels huit premis que atorga l’ajuntament. Des de la Federació de les Falles de Burriana, el seu president, Salvador Doménech, vol felicitar públicament a les falles de la ciutat per la seua implicació en este acte que en la present edició ha vist incrementat significativament el nombre de carrosses participants al concurs, el que augura que el proper diumenge podrem gaudir d’un gran espectacle amb unes composicions realitzades íntegrament amb la tradicional tècnica del «paperet». I és que el paper és, sense lloc a dubte, el protagonista d’este esdeveniment, milers de papers de seda apegats a consciència que conformen les carrosses i més de sis tones de confetti quer seran llançades per les falleres de la ciutat.

La Federació de les Falles de Burriana convida a tota la ciutadania a participar d’esta singular batalla.